lördag 3 oktober 2009

Det dagliga fyndet givet oss idag...



Kakel Spektakel jag vill ha ett retrokök! Otroligt fint italiensk kakel. Synd bara att det endast fanns två stycken. Den som söker skola finna...



Dessa två små raringar har säkerligen hjälpt både den ena och den andra att stiga upp på morgonen! Ring ring - inte kan man bli ilsk på sådana här sötnosar :-)



Nyligen inköpta på grund av vilt HABEGÄR.



Åh, åh, åh grejer....åh åh åh grejer. Uppenbarligen har jag något fel som vill behålla allt som fyndas. Dags att skaffa en hejdundrande stor herrgård måntro?

1 kommentar:

  1. haha en stor herrgård att fylla upp med fynd låter som en bra men farlig idé! :) jag har en bekant som säger att hon ska öppna en loppisbutik, och hon samlar samlar samlar och proppar in i i förråd och alla ledia utrymmen, haha. om det blir nån butik vet jag inte men jag tror innners inne att det är själva letandet som är det roliga för henne. och jag kan tänka mig att det är så. det är ju så spännande att leta saker på loppis! :)

    SvaraRadera